تنفس صبح

هشدار مهم اقتصادی

پروتکل شماره 6 یهود صهیونیسم:

برای آنکه بتوانیم صنعت غیر یهودیان را به کلی نابود کنیم، علاوه بر انحصار طلبی، تجمل پرستی را نیز رایج می کنیم و نیازهای کاذب مردم را افزایش می دهیم.

بهای ارزاق عمومی را بالا می بریم و گناه این گرانی را به گردن کاهش فرآورده های کشاورزی و دامی می اندازیم، میزان تولید را کاهش می دهیم، همزمان اعتیاد و هرج و مرج طلبی و کم کاری را میان کارگرها رواج می دهیم و به مدد شیوه های گوناگون، صحنه زمین را از وجود متخصصان و تحصیل کرده ها ی غیر یهودی پاک می کنیم تا میزان تولید کاهش یابد و صنعت غیر یهودیان نابود گردد.

یک شنبه 30 آبان 1392برچسب:, :: 18:16 :: نويسنده : سحرحیدری

تکریم انسان

برخلاف جبهه باطل که به انسانها به عنوان ابزاری برای تأمین خواسته ها و منافع خویش می نگرند، در جبهه حق، مؤمن ارزش و کرامت دارد.

معیار، تقوا، ایمان و تعهّد است، نه زبان و قبیله و نژاد.

امام حسین(ع) در کربلا به یاران خود عزت بخشید؛ آنان را باوفاترین یاران حق نامید، به بالین یکایک آنها حاضر شد چه فرزندش علی اکبر(ع) و چه "جون" غلام ابوذر.

وقتی جون دلاورانه جنگید و در آستانه شهادت بود، امام (ع) سرش را به دامن گرفت و فرمود:" خدایا! چهره اش را نورانی و بدنش را خوشبو ساز و او را با محمد و آل محمد محشور نما".

وقتی حرّ از خواب غفلت بیدار شد، و به امام حسین(ع) پیوست تردید داشت توبه اش پذیرفته شود، لذا از امام پرسید:" آیا برای من توبه ای هست؟"، امام حسین (ع) با بزرگواری توبه و حقگرایی او را ارج نهاد و  فرمود:"نعم، یتوب الله علیک".

امام در هنگامی که عطر شهادت را از یاران به خون غلطیده خود استشمام می نمود آنها را همتای انبیا و رسولان قرار داده و در مذمت قاتلان شان می فرمود:" قَتَلةَ کقتلةِ النّبیین و آل النّبیین؛ قاتلانی همچون قاتلان پیامبران و دودمان رسولان ".

منبع: پیام های عاشورا، جواد محدّثی

یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:, :: 10:9 :: نويسنده : سحرحیدری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنفس صبح و آدرس tanaffosesobh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: